időpont:
2021.11.29 10:00-12:30 helyszín: Budapest Közvetítés helyszíne: Menedzser Praxis Kft. oktatóterme (1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127.) |
BRUTTÓ ÁR: 0 Ft |
Ez az előadás már lezajlott. |
Haladó Cégkapu gyakorlati nap Ruszin Zsolttal
Vállalkozásoknak, alapítványoknak és egyesületeknek
Miután kizárólag Cégkapun keresztül mehet az Adóhatósággal a kapcsolattartás és az ügyintézés így a rendszer helyes használata kulcsfontosságú a vállalkozások, alapítványok, egyesületek, ügyvédi irodák számára. Kiderült, hogy a rendszer magabiztos használatához még elkél a segítség a szakemberek számára, ezért szakértőnk, Ruszin Zsolt haladó felhasználóknak mutatja meg a Cégkapun keresztüli eredményes ügyintézést.
CÉGKAPU RUTIN- SZAKMAI NAP A KRITIKUS PONTOK MEGOLDÁSÁRA
Tudni szeretné, hogy mikor minősül kézbesítettnek a cégkapun érkezett hivatalos irat, vagy, hogy milyen felelősséget von maga után a NAV-tól érkező hivatalos dokumentumok olvasása?
Amennyiben igennel válaszolt jó hírünk van, mert szakmai napunkon szakértőnk Ruszin Zsolt, a hivatalos dokumentumok olvasásával, megnyitásával járó felelősségi köröket tisztázza, valamint ismerteti, hogy a cégkapun keresztül mikor minősül kézbesítettnek az adóhatóságtól érkező irat. A rendszer bevezetése óta folyamatos problémát jelent a felhasználók számára a jogosultságkezelés és az automatikus címkézési szabályok beható ismerete is, gyakorlati cégkapu szakmai napunkon ennek részleteit is megmutatjuk!
Szakértőnk
Ruszin Zsolt, a Menedzser Praxis Cégkapu szakértője, az MKOE alelnöke, könyvvizsgáló, bejegyzett adószakértő, igazságügyi adó- és járulékszakértő, szakoktató
Mire kap választ?
- Milyen lehetőségeket nyújt a tartós tárhely?
- Hogyan működik a cégkapu "minden letöltés" technikája?
- Miként pótolhatom a Cégkapuból elveszett üzeneteimet?
- Hogyan működnek a címkézési szabályok?
- Milyen jogosultságokat adhatok a cégkapumhoz?
- Mikor minősülnek kézbesítettnek a hivatalos dokumentumok?
- Mit kell tenni ha a jogosultsággal rendelkező munkavállaló kilép a cégtől?
- Hogyan működnek a címkézési szabályok?
- Hány személyt rendelhetek hozzá a cégkapumhoz?
***
Technikai információk, kapcsolat
Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!
Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.
Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.
Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:
Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu
*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.
Az alábbi űrlap kitöltésével kérdezhet szakértőinktől.
Kérdését továbbítottuk szakértőink felé, akik a megadott elérhetőségein tájékoztatják a témával kapcsolatbam.
Ossza meg díjmentes tanácsadói szolgáltatásunkat kollégáival, ismerőseivel.
Kérek tájékoztatást várható konferenciákról, továbbképzésekről
Kérését továbbítottuk, megadott elérhetőségein tájékoztatjuk várható rendezvényeinkről.
Az alábbi űrlap kitöltésével kérdezhet szakértőinktől.
Rendelkezik érvényes előfizetéssel?
Igen
Nem
Előfizetéssel rendelkező ügyfeleink kérdései priorítást élveznek
Megválaszolt adózási, tb, munkaügyi, számviteli kérdések a mai napon:
15
AKTUÁLIS ESEMÉNYEK
SZAKMAI KLUBJAINK
ADÓNAPTÁR