Transzferárazás a gyakorlatban - hogyan készítsük el a transzferár-dokumentációt?
időpont: 2013.06.13 09:00-13:30
helyszín: Budapest Menedzser Praxis Irodaház (1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127.,III.em.)

BRUTTÓ ÁR: 0 Ft

Ez az előadás már lezajlott.

A transzferárak képzése, - a kapcsolt felek között alkalmazott elszámoló árak szokásos piaci árnak való megfelelősége -, illetve azok jogszabályi előírásoknak megfelelő dokumentálása, évek óta különösen kiemelt ellenőrzési terület! Ezért a Menedzser Praxis Kft. tanácsadási üzletága az előző évekhez hasonlóan idén is díjmentes, konzultációval egybekötött tanácsadói napot szervez a gazdasági szakemberek támogatására. Célunk, hogy a kapcsolt felek között alkalmazott árak helyes dokumentálásához, valamint a lehetséges adóhatósági ellenőrzés buktatóinak elkerüléséhez nyújtsunk segítséget.

A tanácsadói napon megválaszoljuk a 2012-es adóévre vonatkozó transzferár dokumentáció vagy szokásos piaci ár levezetés kapcsán felmerülő gyakorlati kérdéseket és a jogszabályi előírások helyes alkalmazásában.

Különösen ajánljuk ezt a gyakorlati tanácsadói napot azoknak, akik olyan társaság gazdasági ügyekért felelős vezetői, munkatársai, vagy külső gazdasági szakértői, amely

- kapcsolt vállalkozásnak minősül,
- a kapcsolt vállalkozásával, vállalkozásaival 2012-ben, ill. az előző években bármilyen jellegű jogügyletet folytatott,
- olyan cégcsoport tagja, amely cégcsoport együttes létszáma az 50 főt, vagy éves nettó árbevétele, mérlegfőösszege a 10 M Eurót (kb. 3Mrd Ft) meghaladja.

A tanácsadói nap szervezése során elsődleges törekvésünk a közvetlen, konzultációs jelleg megőrzése, ezért a résztvevői létszámot 40 főben maximáljuk. A részvétel minden jelentkező számára térítésmentes, de a férőhelyek korlátozott száma miatt előzetes online regisztrációhoz kötött.

Előadóink:

Ferik Edit jogi szakokleveles közgazdász, adótanácsadó, aki a jogszabályi háttér ismertetésével, ill. a 2012. január 1.-i változások tükrében, gyakorlati példákon keresztül ad betekintést a transzferár dokumentálási feladatok aktualitásaiba.
Repka Hajnalka a Qualidat Kft. adatkereskedelmi vezetője a transzferárelemzésben alkalmazható adatbázisokat mutatja be (Datax, TÁSA, AMADEUS).

Kolonics Róbert a Menedzser Praxis Kft. tanácsadási üzletágának igazgatója, a transzferár tanácsadás folyamatát, és a gyakorlati, szakmai tapasztalatokat mutatja be.

A tanácsadói nap programja

8:45-9:00 Érkezés, regisztráció

9:00-9:05 Köszöntő, a tanácsadói nap megnyitása

Kolonics Róbert, a Menedzser Praxis Kft. tanácsadási üzletág igazgatója

9:05-9:50 A transzferár dokumentálás jogszabályi háttere a 2012. január 1.-i változások tükrében. Kapcsoltság vizsgálat, cégcsoport méret feltérképezés, transzferár dokumentációs kötelezettség megállapítása, jogszabály szerinti dokumentálás

Előadó: Ferik Edit adótanácsadó

9:50-10:00 Kávészünet

10:00-11:30 A transzferár dokumentáció készítés gyakorlati kérdései. Hogyan készítsünk az adóhatóság által is elfogadható transzferár dokumentációt? Mire figyeljünk az előző évek dokumentációinak felülvizsgálata, kiegészítése, esetleges pótlása során?

11:30-11:45 Kávészünet

11:45-12:15 A transzferárelemzésben alkalmazható adatbázisok (Datax, TÁSA, AMADEUS) bemutatása, alkalmazási területeik és lehetőségeik a gyakorlatban.

Előadó: Repka Hajnalka adatkereskedelmi vezető, Qualidat Kft.

12:15-12:30 A transzferár tanácsadás helyzete, gyakorlata a magyar piacon. Szereplők, árak, szolgáltatás minőség. Hogyan készüljünk a transzferár-dokumentációval kapcsolatos adóhatósági ellenőrzésekre?

Előadó: Kolonics Róbert tanácsadási üzletág igazgató, Menedzser Praxis Kft.


12:30-13:30 Kötetlen konzultáció az előadókkal. Transzferár, szokásos piaci ár levezetés tanácsadás a gyakorlatban.

Fontos! A tanácsadói nap konzultációs jellege miatt előadóink a szünetekben is válaszolnak felmerülő kérdéseikre!


Technikai információk, kapcsolat

A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel. ||

Az alábbi űrlap kitöltésével kérdezhet szakértőinktől.








A gomb megnyomásával elfogadja adatkezelési tájékoztatónkat, és önként kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az abban foglaltaknak megfelelően a Menedzser Praxis Kft. visszavonásig kezelje és tárolja adatait. Hozzájárulása után tiltakozhat személyes adatai kezelése ellen valamint bármikor kérheti adatainak helyesbítését,törlését, korlátozását.
Mégse

Kérdését továbbítottuk szakértőink felé, akik a megadott elérhetőségein tájékoztatják a témával kapcsolatbam.

Ossza meg díjmentes tanácsadói szolgáltatásunkat kollégáival, ismerőseivel.

Kérek tájékoztatást várható konferenciákról, továbbképzésekről






A gomb megnyomásával elfogadja adatkezelési tájékoztatónkat, és önként kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az abban foglaltaknak megfelelően a Menedzser Praxis Kft. visszavonásig kezelje és tárolja adatait. Hozzájárulása után tiltakozhat személyes adatai kezelése ellen valamint bármikor kérheti adatainak helyesbítését,törlését, korlátozását.
Mégse

Kérését továbbítottuk, megadott elérhetőségein tájékoztatjuk várható rendezvényeinkről.

Az alábbi űrlap kitöltésével kérdezhet szakértőinktől.

Rendelkezik érvényes előfizetéssel?

Igen

Nem

Előfizetéssel rendelkező ügyfeleink kérdései priorítást élveznek

Megválaszolt adózási, tb, munkaügyi, számviteli kérdések a mai napon:

26

Kérdezzen itt Ön is!

AKTUÁLIS ESEMÉNYEK

Eseménykövetés

SZAKMAI KLUBJAINK

ADÓNAPTÁR