CÍMKEFELHŐ
gazdasági szakkiadó | hivatalos állásfoglalás | adó | pénzügy | gazdasági folyóirat | szakkönyv | jogszabálykereső | kommentár | letölthető szerződésminták | tudástár | tanácsadás | gazdasági kiadványok | gazdasági konferencia | ingyenes számviteli tanácsadás | könyvelők kötelező továbbképzése | kötelező kreditpontok 2017 | közlöny | kormányrendelet | céginformáció

DIGITÁLIS TERMÉKEINK


Digitális szakmai tudástárak, valamint információs és adminisztrációs rendszerek - praktikus, web-alapú hozzáféréssel.


CIVIL (NONPROFIT) SZERVEZETEK TUDÁSTÁRA


2011-ben a civil szervezetek működését szabályozó új törvényt fogadott el az Országgyűlés, és hozzá kapcsolódóan jelentősen átalakult a nonprofit szervezetek szélesebb szabályozási környezete is.
Ezt követően változtak a nonprofit számvitelre vonatkozó szabályok is.

2014. május végétől a közhasznú státusz fenntartásáért is új kritériumoknak kell megfelelniük a nonprofitoknak, és a 2014. március 15-től hatályos új Polgári Törvénykönyvben is számos új szakaszt találunk, elsősorban az alapítványok és az egyesületek vonatkozásában.

A vonatkozó jogszabályi környezet értelmezése, a számviteli feladatok, az adóhatósági irányelvek követése, és szakszerű magyarázata mellett törekvésünk, hogy tájékoztassuk ügyfeleinket a nonprofit szervezeteket érintő jövőbeni jogszabályváltozásokról és pályázati lehetőségekről is. Tudástárunkban szakértőink gyakorlati útmutatóit, tanulmányait olvashatja, iratmintákat tölthet le és használhat fel, valamint szakmai kérdéseire is választ kaphat, továbbá díjmentesen vehet részt a témában rendezett előadásainkon.

Ráadásul az előfizetéssel díjmentes kreditpontgyűjtési lehetőséget biztosítunk nonprofit szakos mérlegképes könyvelőknek.
A tudástár megvásárlásáért 2 mérlegképes könyvelői kreditpont igényelhető a Nemzetgazdasági Minisztériumtól, míg a további mérlegképes könyvelői kreditpontok összegyűjtését díjmentesen biztosítjuk előadásainkon, konferenciáinkon (a tudástár megvásárlását követően a tárgyév végéig).

Nézzen bele tudástárunkba és regisztráljon az ingyenes demó hozzáférésért itt!

ORVOSI VÁLLALKOZÁSOK TUDÁSTÁRA


Manapság a gyakorló orvosoknak - az orvosi vállalkozások vezetőinek-tulajdonosainak - nem csupán a gyógyítás kérdéseivel, körülményeivel kell foglalkozniuk, hiszen mindennapi teendőik között számos jogi, gazdasági problémával találkoznak orvosi vagy tudományos munkájuk mellett. Nyomon kell követniük az egészségbiztosítás, a nyilvántartási és ellenőrzési rendszerek működését, valamint a jogszabályi környezet változását a praxisjog, a betegjog, a közegészségügy és a foglalkozás-egészségügy területén. Az Orvosi Vállalkozások Tudástára a szakanyagok folyamatos frissítésével biztosítja ezt az információforrást a vállalkozási formában működő alapellátó orvosok, a fogorvosok és a magán-egészségügyi szolgáltatók számára.

Nézzen bele tudástárunkba és regisztráljon az ingyenes demó hozzáférésért itt!

JEGYZŐINFO
Az önkormányzati működés gyakorlati tudástára


A JegyzőInfo egy olyan online (digitális) tudástár, amelynek révén a mindennapi jegyzői (gyakorlati) munka során felmerülő kérdéseire kaphat azonnali, gyors választ. Tudástárunk segítségével ugyanakkor a hivatalban dolgozó munkatársai számára is biztos támpontot adhat egy-egy probléma megoldásához, mert a JegyzőInfo nem csupán egy elektronikus szakkiadvány és gyakorlati jogszabály-magyarázatok gyűjteménye, de e-learning rendszerként is kiválóan használható. Az alábbiakban felsorolt témák mindegyikét úgy dolgoztuk fel, hogy tudástár a napi hivatali feladatok, és a komolyabb döntés-előkészítést, döntéstámogatást igénylő munka segédleteként egyaránt jól alkalmazható legyen:

1.    Kötelezettségvállalás, az utalványozás, az ellenjegyzés, a teljesítésigazolás és érvényesítés rendje, szabályozása
2.    A közigazgatási szerv belső kontrollrendszerének vizsgálata
3.    Humán erőforrás-gazdálkodás
4.    E-közigazgatás
5.    Közbeszerzési ismeretek
6.    Nemzeti vagyon, az önkormányzat vagyonkezelése
7.    A közigazgatás személyi állománya, jogviszony jellemzői
8.    Önkormányzati társulások
9.    Közigazgatási hatósági szerződések

Ismerje meg tudástárunkat ide kattintva!

JEGYZŐADMIN



Önkormányzati és hatósági ügymeneti modellek, eljárások gyűjteménye mintákkal - jegyzők és önkormányzati igazgatási szakemberek részére

Az önkormányzatok működése szempontjából kulcsfontosságú, hogy az új önkormányzati törvény (Mötv.) hatálybalépése óta jelentősen változtak az önkormányzati feladat- és hatáskörök, ezen belül is különösen a jegyzők munkáját érintette több módosítás. Számos eljárás - köztük bizonyos hatósági ügyek - kerültek a járási hivatalok, kormányhivatalok szintjére, ugyanakkor új feladatok is megjelentek a hivatali teendők között. 2017 februárjában induló új, digitális szakmai gyűjteményünk a gyakorlati alkalmazás szintjén - az önkormányzati feladat és hatásköri jegyzék, a határidős tükör és a különböző eljárások részletes leírásának, ügymenetek bemutatásának ötvözésével segíti az Ön mindennapi munkáját:

A JegyzőAdmin egy olyan, fokozatosan bővülő online (digitális) szakmai gyűjtemény, amely összegzést ad az önkor-mányzati hatáskörökről és feladatokról, a jegyzői munkafolyamatokra, ügymenetekre fókuszálva - lépésről-lépésre, pontos keresési metodikával. Így Önnek elegendő csupán egy jogszabályi helyet vagy az eljárás egy-egy lényeges kulcs-szavát ismernie ahhoz, hogy a teljes folyamatot láthassa útmutatókkal, magyarázatokkal és kapcsolódó mintákkal kiegészítve. Különösen azoknál az eljárásoknál fontos ez a megközelítés, amelyeket a ritkábban előforduló ügyekben kell alkalmazni, valamint azoknál is, ahol az önkormányzati feladatellátás szerteágazó szakigazgatási ismereteket igényel.

OVIADMIN
Óvodai információs és adminisztrációs rendszer


Az OviAdmin egy online felületen elérhető, intézményi sajátosságokra szabható óvodai adminisztrációs rendszer, ami a legkorszerűbb eszközökkel valósítja meg az intézményi dokumentációt és a modern kommunikációt.  Az OviAdmin célja az óvodai élethez kapcsolódó valamennyi dokumentum nyilvántartása és feldolgozása.

A fenntartók, az óvodavezetők, az óvónők és a szülők az OviAdmin segítségével könnyen és egyszerűen nyomon követhetik az óvoda eseményeit, kommunikálhatnak egymással, és betekinthetnek az őket érdeklő dokumentumokba. Segítségével az óvodák működése könnyebben megfelel a jogszabályoknak, és kiállják egy hatósági ellenőrzés próbáját is.
Az OviAdmin a fenntartók számára kötelező statisztikai adatszolgáltatást is jelentős mértékben egyszerűsíti.

Szeretne többet tudni?

Kattintson ide és regisztráljon az OviAdmin demó hozzáféréséért most!

Az alábbi űrlap kitöltésével kérdezhet szakértőinktől.







Mégse

Kérdését továbbítottuk szakértőink felé, akik a megadott elérhetőségein tájékoztatják a témával kapcsolatbam.

Ossza meg díjmentes tanácsadói szolgáltatásunkat kollégáival, ismerőseivel.

Kérek tájékoztatást várható konferenciákról, továbbképzésekről






Mégse

Kérését továbbítottuk, megadott elérhetőségein tájékoztatjuk várható rendezvényeinkről.

Az alábbi űrlap kitöltésével kérdezhet szakértőinktől.

Rendelkezik érvényes előfizetéssel?

Igen

Nem

Előfizetéssel rendelkező ügyfeleink kérdései priorítást élveznek

Megválaszolt adózási, tb, munkaügyi, számviteli kérdések a mai napon:

20

Kérdezzen itt Ön is!

AKTUÁLIS ESEMÉNYEK

Eseménykövetés

SZAKMAI KLUBJAINK

ADÓNAPTÁR