Az Áfa ellenőrzés lényeges kérdései, az Áfa tv. fontosabb 2019. évi változásai
időpont: 2019.05.07 09:00-16:00
helyszín: Pécs Hotel Laterum (7633 Pécs, Hajnóczy J. u.37-39.)

BRUTTÓ ÁR: 25 400 Ft

Meghatározott előfizetéssel rendelkezők részére térítésmentes 2fő/előfizetés;
mérlegképes kreditpont-gyűjtési lehetőség 1fő/előfizetés

Hogyan lehetek előfizető?

Ez az előadás már lezajlott.

Az Áfa ellenőrzés lényeges kérdései, az Áfa tv. fontosabb 2019. évi változásai továbbá elektronikus kapcsolattartás a közigazgatással, cégkapu szabályok, 2019-es cafeteria elemek (360 perc)

Bonácz Zsolt, adószakértő

Az áfa ellenőrzés lényeges kérdései (180 perc)
Bizonyítás eszközei, bizonyítékok köre
• ügylettel kapcsolatos dokumentumok alaki és tartalmi ellenőrzése
• helyszíni szemle
• belföldi jogsegély
• a vizsgálat alá vont adózó saját nyilatkozata
• az adózó által tett nyilatkozat értékelése
• más személy által tett nyilatkozat és tanúvallomás
• szakértői vélemény
• nemzetközi megkeresés
• kapcsolódó vizsgálat
• online adatszolgáltatásból, áfa bevallás összesítő nyilatkozatából származó adatok felhasználása
• online pénztárgép forgalmi adatainak értékelése
• VIES-rendszerből kapott adatok és a belföldi adóalanyok által benyújtott összesítő nyilatkozatok összevetése

Számlák hitelességének vizsgálata
• számlakibocsátó rendelkezésére álló erőforrások vizsgálata
• termék eredetének ellenőrzése
• egyedi azonosítóval rendelkező termék eredetének vizsgálata
• ismeretlen eredetű termék értékesítéséről kiállított számla minősítése
• személyi összefonódások értékelése
• a beszerzés körülményeinek jelentősége
• számlabefogadótól elvárható körültekintés
• számlázott ellenérték és a szokásos piaci ár viszonya
• termék mozgatásával kapcsolatos körülmények jelentősége

Fontosabb 2019. évi áfa változások
• alanyi adómentesség felső értékhatárának emelkedése
• személygépkocsi bérleti díját terhelő áfa levonása, hatályba léptető szabályok alkalmazása
• időszakonkénti elszámolás teljesítési időpontja jogutód nélküli megszűnés esetén
• utalványok adózására vonatkozó szabályok
• távolról nyújtható szolgáltatások adózása (külföldi cégek helytelen gyakorlata)
• új lakóingatlan értékesítésére vonatkozó kedvezményes adómérték 2019. december 31-ét követő alkalmazhatóságának feltételei
• természetes személy adólevonási jog

 dr. Orbán Ildikó a NAV Dél-budapesti Adóigazgatóságának főosztályvezetője

Elektronikus kapcsolattartás a közigazgatással, cégkapu szabályok  (180 perc)
• elektronikus ügyintézés
• elektronikus kapcsolattartásra kötelezettek
• meghatalmazott elektronikus eljárása
• adózó elektronikus eljárása
• kapcsolattartás módja
• ügyfélkapu
• cégkapu, cégkapu nyitásra kötelezettek köre
• cégkapu vélelem
• cégkapu szankció
• cégkapu kezelése
• NAV kézbesítési szabályok
• e-papír
• AVDH
• Rendelkezési nyilvántartás
• Online felületek – EKAER, online számla-adattszolgáltatás stb.
• Online nyomtatványkitöltő alkalmazás
• Ebev képviseleti bejelentő felület
• egyéb kapcsolódó kérdések
• konzultáció

Cafeteria elemek
• cafeteria célja, szerepe a munkáltatók életében
• Cafeteriába építhető adózási elemek
• 2019-től megszűnő cafeteria elemek
• módosuló elemek
• béren kívüli juttatás
• béren kívüli juttatás közterhe
• egyes más meghatározott juttatások
• reprezentáció, egyéb vendéglátás elhatárolása
• üzletpolitikai célú juttatások adózása
• egyes más meghatározott juttatások közterhe
• lakáscélú hitel, lakáscélú támogatás
• önkéntes pénztári befizetés lehetősége
• önkéntes pénztári munkáltató hozzájárulás
• önkéntes pénztári támogatói adomány
• önkéntes pénztári célzott juttatások
• előlegmegállapítás cafeteria juttatásnál
• munkásszállás
• óvoda, bölcsőde juttatás
• sportjuttatás
• kulturális juttatás
• kockázati és csoportos biztosítások
• cafeteria optimalizálás
• egyéb kapcsolódó kérdések
• konzultáció

Szünetek:
10:30-10:45 Kávészünet
12:15-12:45 Ebédszünet


***
Technikai információk, kapcsolat

A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.

Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Tel.:( 061) 880-7600;( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: info@mprx.hu

*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

 

 

||

Az alábbi űrlap kitöltésével kérdezhet szakértőinktől.








A gomb megnyomásával elfogadja adatkezelési tájékoztatónkat, és önként kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az abban foglaltaknak megfelelően a Menedzser Praxis Kft. visszavonásig kezelje és tárolja adatait. Hozzájárulása után tiltakozhat személyes adatai kezelése ellen valamint bármikor kérheti adatainak helyesbítését,törlését, korlátozását.
Mégse

Kérdését továbbítottuk szakértőink felé, akik a megadott elérhetőségein tájékoztatják a témával kapcsolatbam.

Ossza meg díjmentes tanácsadói szolgáltatásunkat kollégáival, ismerőseivel.

Kérek tájékoztatást várható konferenciákról, továbbképzésekről






A gomb megnyomásával elfogadja adatkezelési tájékoztatónkat, és önként kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az abban foglaltaknak megfelelően a Menedzser Praxis Kft. visszavonásig kezelje és tárolja adatait. Hozzájárulása után tiltakozhat személyes adatai kezelése ellen valamint bármikor kérheti adatainak helyesbítését,törlését, korlátozását.
Mégse

Kérését továbbítottuk, megadott elérhetőségein tájékoztatjuk várható rendezvényeinkről.

Az alábbi űrlap kitöltésével kérdezhet szakértőinktől.

Rendelkezik érvényes előfizetéssel?

Igen

Nem

Előfizetéssel rendelkező ügyfeleink kérdései priorítást élveznek

Megválaszolt adózási, tb, munkaügyi, számviteli kérdések a mai napon:

14

Kérdezzen itt Ön is!

AKTUÁLIS ESEMÉNYEK

Eseménykövetés

SZAKMAI KLUBJAINK

ADÓNAPTÁR