időpont:
2017.10.10 10:00-13:00 helyszín: Budapest Közvetítés helyszíne: Menedzser Praxis Kft. oktatóterme (1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127.) |
BRUTTÓ ÁR: 25 400 Ft Meghatározott előfizetéssel rendelkezők részére térítésmentes 2fő/előfizetés; |
Ez az előadás már lezajlott. |
Az ASP a közigazgatás legnagyobb alrendszerét, az önkormányzatokat tudja felzárkóztatni a 21. század elvárásaihoz. Ez a felzárkózás azonban nagy kihívás elé állítja az önkormányzati szakembereket, az ASP rendszer bevezetése után a gazdálkodási szakrendszer gyakorlati alkalmazása magabiztos tudást kíván.
A tanácsadói nap célja, hogy az önkormányzati szakemberek számára iránymutatást nyújtsunk, az ASP rendszer hatékony gyakorlati alkalmazásához, megmutassuk, hogy hogyan tudnak a jogszabályi előírásoknak megfelelni. Továbbá szakmai támogatást kívánunk nyújtani egy lehetséges információbiztonsági ellenőrzés elkerüléséhez.
Különösen ajánljuk gyakorlatorientált szakmai napunkat azoknak, akik
- a 257/2016. (VIII.31.) Korm. rendeletet az önkormányzati ASP-rendszerről szóló kormányrendelet értelmében már csatlakoztak a gazdálkodási szakrendszerhez
- jegyzőknek és gazdálkodási szakembereknek, akik a mindennapi gyakorlati munkát a községi, a városi, a megyei, a kerületi önkormányzatoknál és a közös önkormányzati hivataloknál végzik
- minden olyan önkormányzatnak, akik a 2018. január 1-jétől vezetik be az ASP rendszert.
Előadónk: Kulcsárné Dávid Mária, Szob önkormányzatának pénzügyi irodavezetője, ASP szakértő
Tanácsadói napunk programja:
I. Általános ismertető, avagy a gazdálkodási modulról röviden
1. jogszabályi háttér
2. alkalmazások (ETRIUSZ, KASZPER, KATI, VIR)
- KASZPER felépítése
- törzsadatok fontosabb beállításai
II. Kötelezettségek, követelések kezelése a programban
1. követelések, kötelezettségek nyilvántartása (felvitel, módosítás)
2. követelések, kötelezettségek kontírozása, könyvelése
3. előzetes kötelezettségvállalások könyvelésének javítása
4. lekérdezések
III. Bejövő számlák
1. érkeztetése
2. számla módosítása
3. könyvelése, könyvelésének javítása
4. utalványrendelet készítése
5. lekérdezések
IV. Nem számlás kifizetések kezelése
1. bizonylat készítés
2. bizonylat kontírozása, könyvelése, könyvelésének helyesbítése
3. utalványrendelet készítése
Kérdéseit felteheti a közvetítés ideje alatt az élő videó alatti szövegdobozban, melyet az adásban meg is válaszolunk.
(Az esetleg idő hiányában adásból kimaradó kérdéseket, szakértőink e-mailben válaszolják meg.)
***
Technikai információk, kapcsolat
Az ONLINE megtekintést előzetes jelentkezés alapján tudjuk biztosítani. Kérjük, jelentkezzen be a zöld „Jelentkezés” gombra kattintva!
Miután megkapta visszaigazoló e-mailünket, nincs más dolga, mint az előadás időpontjában visszatérni oldalunkra, és követni a közvetítést.
Tanácsadói Napjaink felvételeiből YouTube csatornánkon is szemezgethet, vagy ajánlhatja rendezvényünket barátainak, munkatársainak az alsó média ikonsoron a megfelelő ikonra kattintva.
Ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére, ha kérdezni szeretne:
Tel.:(061) 880-7600
Fax:(061) 880-7699
E-mail: ugyfelszolgalat@menedzserpraxis.hu
*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) bekövetkezése esetén az előadást töröljük, vagy más időpontra halasztjuk. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.
Az alábbi űrlap kitöltésével kérdezhet szakértőinktől.
Kérdését továbbítottuk szakértőink felé, akik a megadott elérhetőségein tájékoztatják a témával kapcsolatbam.
Ossza meg díjmentes tanácsadói szolgáltatásunkat kollégáival, ismerőseivel.
Kérek tájékoztatást várható konferenciákról, továbbképzésekről
Kérését továbbítottuk, megadott elérhetőségein tájékoztatjuk várható rendezvényeinkről.
Az alábbi űrlap kitöltésével kérdezhet szakértőinktől.
Rendelkezik érvényes előfizetéssel?
Igen
Nem
Előfizetéssel rendelkező ügyfeleink kérdései priorítást élveznek
Megválaszolt adózási, tb, munkaügyi, számviteli kérdések a mai napon:
29
AKTUÁLIS ESEMÉNYEK
SZAKMAI KLUBJAINK
ADÓNAPTÁR